Saturday, March 13, 2010

sedikit demi sedikit kembali normaL..:D

apanya yg normal ?
hee~
disinilah cta bermula...
cewahh :p
sebelum nk tdo n sementara menunggu subuh yg bakal kunjung tiba dalam masa beberapa minit je lg
marilah jari2 ku
kita mengarut sebentar disini
hee~

arini tugas lamaku kembali
iaitu menjaga jln ibuzen
isk2~
bila la nk brubah
haihh~
xpe ica, slow2 :D
ad sbb aku ngan mona dok lepak kt ctu
mybe ad yg kata kami jual muka or what-so-ever la yg dorg nk kata
tp sbnanya
duduk kt ctu la yg bley buat kami bukak mcm2 cta n problem
so kt situ jugak la jd tempat lepas prasaan
hehe
so mlm ni mcm2 kami cta
dr awal mggu smpai la cta yg arini
dr yg sedey smpai la yg gumbira :D
n sempat jugak bersukan
kalo smlm maen pingpong
arini badminton plak
hahaha
sonokkk :-bd

apa yg diceritakan ?
biarlah rahsia
antara aku n montel
hihi
susah sbnanya bila jd org yg terlalu pkirkan org laen
tp itulah sifat aku n mona
smpaikan diri sndri kdg2 yg serabut
ish2~
tp tu la
gembiranya org2 itu maka gembiralah aku
bg aku org xperlu tao cta sedey aku
cukuplah sekadar slalu ngan aku
huu~

azan pon da kedengaran
moh la kita ke tikar sejadah
hihi bgus pulak ayat2 aku arini
hik3~

moninyte ;)

No comments:

Post a Comment