Thursday, March 18, 2010

oh everthing !


photo yg diphotoshop sedikit
try2 aje
mencapap sendiri
hahaha :D




ari2 mcm2 bnda akan jd
ari2 jugak mcm2 bnda kita wat kt org n org wat kt kita

Q : yg baek ke yg jaat ?

A : dua2 ad

Q : perlu ke nk pedulikan kejahatan org kt kita ?

A : ikut la situasi n kawasan kejadian

Q : da tu kejahatan kita pd org pulak cmna ?

A : pk la dulu b4 nk wat jaat,,agak2 da TERbuat pegi mnx maaf

huh ttba plak kuar dialog merapu meraban
start dgn oh kawan..
definisi kawan ?
yg kita kenal,yg kenal kita,yg baek ngan kita,yg kita baek ngan dia,yg salu ngan kita,yg kita salu ngan dia,yg kongsi susah senang,yg kita kongsi susah senang ngan dia
kawan jugak dikenali sbg rakan,taulan,sahabat,fren,member etc
kawan oh kawan
sibuk dia je pk
sibuk kita dia pk x ?
mybe ad pk tp sibuk dia lg penting
dia x mcm kita
dia ad komitmen laen
kita xda komitmen apa2
so pndai2 la kita settle suma sendiri
keja senang xyah mnx tlg org
kita kena blaja berdikari kn ?
so situasi cmni la peluang nk berdikari pon
hmm~
tp still okay la
tyme happy still together
ya ya
cukup la disamping saya masa happy
masa susah leave me alone
tima kaseh KAWAN
sebenanya aku x mara
sikit pon x
tp aku kecewa yg amat
bnda kecik je
tp bila da berkali2 repeat
x ke jd makin besar kecewa tu ?
isk2~
xpela
bukan org tao pon ati aku
juz me n HIM je tao
ati belubang ke ati berkuman ke ati berkulat ke ati bermacam2 lg ke sapa nk peduli kn ? pndai2 la jaga ati sendiri =)

oh wednesday pulak..
aku mengong ke ari yg mengong ?
xpaham2
adakah aku dilanda penyakit moral down ?
sapa lak bg aku kuman ni
xtercapai dek akal nk pk neh
hihi :p
aku rasa cm sedey lak arini
padahal nothing tragic moment or event pon
apsal eh ?
naseb baek x TERnanges
hahahaha
menahan nanges itu adalah kecekapanku
cewahh bajet pulak :))

arini rabu ni jugak
aku mengisi masa yg x bapa lapang ngan xtvt snaping kiri snaping kanan
da lama camera tu terperuk dlm beg merah
sian dia lapo gmbo
hihihi
nti2 lah aku upload bila da edit tone color cket2
skang xda mood lak nk wat keja2 tu
jiwa kacau kah ?
haha ntah la +_+
n btw congrats to mona sbb da abeh keja utk silang budaya tu =)

haa
arini gak aku dpt dgar lagu wanita
senior yg baek kasi dgar neh (perlu ke sebut sapa ? )
hahaha
wahh sedap tol la lagu tu
istimewa rupanya aku neh
n wanita2 laen jugak
sbb bak kata lirik lagu tu
kau lah wanita istimewa =)
so syukurlah kerana menjadi wanita
xyah la nk tukar2 jantina
huhuh~

oh mama pulak la..
rindu mama
rindu la abah jugak
xlama da nk balek even cuti kejap pon
hee~
ntah mama ad ke x masa aku balek nti kn
salu pegi sana sini
haihh~
xbalek kang ckp aku simpan boyfren lak kt UKM ni
seperti sangkaan masa aku kt matrix dulu
haha mengarut2 plak dia pk
mcm x kenal anak sndri lak
dia yg xbg sgt2 berboyfren2
ish~

penat da jari ni
haha
adios~

p/s : harap2 dpt mimpi indah,,bukan mimpi cm smlm,,haha,,n otak maseh terpk2 nk p klas x pg nti ? jaatnya otak ni,,syuh2,,ngee~~

No comments:

Post a Comment