Friday, March 12, 2010

ini yang kuharapkan...:)


hmmm~
da lama aku xwat keja ni
hang out together ngan mona, roza n mira
yela
masing2 sebuk ngan program masing2
lepas abes program aku
mona pulak sambung
then roza pulak
haihh~
best jugak
sebab bley ilang sedikit stress dr dok terperap dlm bilik akibat xda klas
hahaha
bahagia sekejap utk mggu ni
amat2 la free
:D

bila pkir2 kn balek
beza sgt zaman sem 1 dgn sem 2
dulu nk wat ap mesti berempat
tp skang da pecah berdua2 pulak
apsal eh msti cmtu ?
hmm~
mybe sbb klas pon skang da ad yg separate
n masing2 pon suka wat hal masing2
ntah la
btw arini ari yg fun
tenks to my besties :D



haa
ad satu persoalan di benakku utk arini
boley ke kita kenal ati budi someone tu dlm masa yg amat2 singkat ?
xkira la as kawan,more then kawan,much more then kawan n sewaktu dgnnya
susah jugak kan persoalan ni ?
hihi
aku pon cm xley nk pkir je kelogikan itu
kdg2 cm boley
tp ttba rasa cm xboley pulak
isk2~
pape pon
sapa2 yg kenal aku
insyaALLAH aku xjd hipokrit depan korang
i am ME = ICA
xlebey but kurang mybe ad
hee :p
aku pon manusia biasa
xdpt nk puaskan ati semua org (bak kata mona)
hehe

tiba masa utk keja pulak
japg nk tdo da
hee :)

No comments:

Post a Comment