Wednesday, March 10, 2010

sebelum subuh menjelang..

sesungguhnya ia merupakan satu penyeksaan utk menyiapkan sesuatu
haihh~
mengeluh sebentar
hihi
penat2
sampai x tdo aku wat bnda neh
adoi
sebuk sgt nk create blog
last2 mataku menjadi mangsa
hehe :p

utk ari ni
aku rasa aku rindu kawan2 aku

kawan2, anda2 suma rindu sama aku x ? hmmm~




family jugak
rindunya mereka2
nk balek
tp keja byk lak yg bertangguh
bersabar je la utk sebulan lg
wow ! sebulan ?
haihh~
mengeluh utk kali kedua
huhuhu

for the whole week
aku rasa da semakin ringan otak aku
compare to last week
mak ai semak samun menjalar seluruh otakku
sbb ?
program kolej lah
isk2~
tp sonok jugak actually
mcm2 bnda yg aku xpenah wat ttba aku wat bila join bnda2 sebegitu
hee~
tenks kpd yg menolong x kira secara paksa ataupun rela
jasa kalian dikenang
hee~

pasni busy lak ngan essemen2 yg bertangguh tu
aiyakk +_+
x ku rela nk biarkan bnda itu bertangguh lg
nti jam balek otak aku yg baru pulih ni
kang ad plak yg sebuk tnya napa muka aku tension salu
hahahaha

tiba masanya utk tdo
nti mengarut lg
wee~

2 comments:

  1. wah2..blog bari ica..dasat la..kena melawat selalu ni..huhu

    ReplyDelete
  2. haha xyah la
    ini merapu meraban saje :p

    ReplyDelete