Tuesday, May 4, 2010

updating.... :)

setelah sekian lama aku x update blog ni,,da berhabuk bersawang da jadinya,,tanggal 4 mei 2010 aku start update balek,,haha koya la plak ayat aku kan,,haihh,,banyak aku nak coretkan kat sini,,hihi,,start dgn minggu study week sem 2 yg penuh dgn kegilaan,,biasalah bila da nama nak exam baru la kelam kabut tergedik gedik nak bukak buku,,haha,,cam tu la aku,,da tu bila result hampeh mula la nak nyesal,,padahal salah diri sendiri,,haihh,,tp aku rasa exam kali ni macam okay,,tp disebabkan midterm yg teruk,,DOWN nya aku,,wuwuw,,harap harap x terlalu menjejaskan pointer aku lah =(



next is balek umah,,yehaaaaaaaaaaa,,boley bergembira sebentar,,wink wink,,macam biasa lah balek sorg,,hampeh borink,,dok tggu boarding tyme,,aku prasan yg sorg pramugara ni cm dok tgk aku plek jah,,terlalu budak budak kah aku utk travel sorg sorg ? haihh ~ (or aku je yg terlebey prasan) kikiki :p

sampai airport makhluk bernama baun amek aku,,nak ajak lepak la konon kt tasek jitra tu,,mau snapping gmba lah apa lah,,olen ngan kie pon ada dtg,,dorg la model,,aku ngan baun photog,,mengarut ngarut n mencarut carut jap kt situ then kuar makan lak ngan kie n baun,,olen kena balek sebab nanti kalo lewat sampai umah mak dia bising,,haha lemau lemau,,hihihi ;))))) last last 10lebey baru sampai umah,,salah baun ngan kie la ni ajak lepak minum plak,,tao la rindu aku pon,,culik sampai berjam2,,hahahaha :D
naseb baek sampai umah x kena pot pet,,hihihi :)

then pasal short sem plak,,hadui cuti 4 ari kena dtg ukm lg,,wadahal !! short sem ler plak,,terlampau rajen la katakan,,wuwuw,,x amek kang bertangguh byk lak subjek aku,,huhu,,ttba da masuk 1st klas td,,terperasan sumthink,,haiyakkk gelisah jiwa raga dibuatnya,,sebab ?? subjek yg aku amek short sem ni rupanya ada prasyarat,,iaitu subjek OB,,tp masalahnya aku blom amek lg pon OB,,management pon blom amek,,haiyaa nak kena settle yg ni plak,,satu satu mai timpa aku n kawan kawan laen,,pening kpala mau pkir neh,,haihhhhhhhhhhhh +____+
arap arap ley settle cepat,,susa sgt cancel amek short sem,,ley aku berehat rehat jaga anak sedara aku kt umah tu haa,,xlarat ngadap buku da tanpa henti,,huhuh,,eh btw aku dpt majoring in account,,setelah di interview n di tapis result akaun n result sem 1,,aku adalah di antara yg layak,,aku pon x sure aku happy or x,,sbb ati aku ni berbelah bahagi lak nak account or x,,ishhh,,bila dipikirkan balek,,kalo aku x mampu xkan la ALLAH nak bagi kn,,g pon aku bertuah sbb ramai sgt yg nak masuk majoring ni tp x dpt,,so syukur lahh n aku akan try de beshhh,,oyeahhh :D

dalam sebulan ni ada juga antara kawan kawan aku yg menjauh,,or aku yg makin jauh ? ntah la kan,,mungkin ada salah yg aku sendiri x pasan,,or mybe jugak masing masing makin busy,,whatever lah,,yg penting aku sentiasa doakan kawan kawan aku n aku sayang kawan kawan aku,,maaf dipinta jika ada salah silap dan di atas segala kekhilafan aku ni,,cewahh,,hihi :)

n the last is,,aku nak ucapkan selamat tgal n selamat maju jaya pada senior senior kolej ibu zain yg menunggu masa utk grad x lama lagi,,harap semuanya success dalam field masing masing,,AMINN,,jgn lupa junior korang ni tao,,kawen jgn lupa jemput,,hahahaha :D




p/s : otak serabut,,kepala pening,,mata rolling,,wuu ~

No comments:

Post a Comment