Monday, April 5, 2010

missing n messy

missing a.k.a hilang
messy a.k.a serabut
dua perkataan berbeza
tp terjadi serentak
so conclusion yg boley dibuat adalah
missing + messy = ting tong ~

missing what ?
sumthink yg normal da mcm kurang normal plak
kejap okay kejap x okay
ke prasaan aku je yg merasakan yg bukan2 ?
ntah la
aku x sure
tp rasa2nya aku da cukup normal utk mggu ni
dan juga mlm ni
sbb kalo x normal
aku xkan mengarut kat sini
isk2 ~
tp sampai skang aku try pkirkan bahawa ini hanyalah perasaan jaatku saja
hmm ~
mknanya salah aku la pkir bukan2
syuhh2 pegi lah jauh2 perasaan yg jaat
aku xsuka cmni
wuu ~
keep thinking positive
plzz plzz plzz +_+

a lot of thing goin to be so so messy !
haiyaa
apa da jd ni ?
mcm2 cita aku tao
pihak kanan ckp cmni
pihak kiri lak ckp cmtu
bila dipkirkan balek
2 2 ada rational masing2
aku pon da x tao nk kesiankan pihak yg mana
so skang ni aku juz berharap
sumanya boley bertindak dgn lebey adil
baru la boley aman sejahtera mcm dulu2
xperlu nk bermasam2 muka
huhu ~
aku pnya kesah messy lak
stdy week da stat
tp buku 1 pon blom sentuh
haha mantap lah
pas p genting esok
mau insaf
yeah yeah
arap2 btol2 la insaf
nk tggu feel stdy tu pnya la lama
tp aku pecaya da dekat da feel tu
sbb nafsu makan da meningkat
wahahaha
hopefully dia dtg A.S.A.P
weeeeeeeee ~

p/s : ada lagi nk taip, tp x semua cerita missing dan messy yg boley dikongsi disini,,cket2 pon jd la,,lega cket ati ku ini,,hihi :)

No comments:

Post a Comment