Thursday, April 1, 2010

ntah dan ntah la..

arini aku seperti bermimpi
sebab ?
aku tulis blog waktu siang
wakaka
awalnya aku bgun kan ?
sebab ad klas td
da la pegi lambat sejam
naseb baek la lecturer cool and steady
tp kalo dia terasa
waaaaaaaaaaa madam i am really sory =(
salu overslept
smlm lambat tdo akibat tgk bola arsenal vs barca
pergh best2
x sia2 korban waktu tdo
hee ~

berbalek kepada tajuk asal..
ntah dan ntah la..
apa beza 2 perkataan ni ?
tu pon susah nk jawab ke ?
ish2 ~
senang je
satu ad 'la' satu lg xda
wahaha :D
opss opss
suda la meraban sedikit
beza dua perkataan ni adalah
kalo sumone ckp ntah
maksudnya dia btol2 x tao
tp kalo sumone ckp ntah la
maksudnya dia tao dan xtao dlm masa yg sama
senang describe dia dalam delima atau ragu2
macam situasi aku skang
cmni lah keadaan aku..huhuh +_+

hmmm ~
xkesah la apa yg akan berlaku lepas ni
even dipanggil personally pon
itu cerita laen
yg pasti skang ni
aku tetap dgn keputusan aku
x ada yg boley wat keputusan utk aku melaenkan aku sendiri
confirm !!
hee ~

tp apa yg aku harap
kalo ditakdirkan seperti apa yg aku mau
hubungan aku ngan org2 laen x terjejas
haihh xbest kalo cmtu
isk2 ~
tp kalo berlaku sebaliknya
arap2 aku redha menjadi apa yg seperti org laen mahukan
aku xnk dikatakan hanya 'anak emas' org2 tertentu
aku ini hanyalah melukut di tepi gantang (ttba je)
ahaha ~

i'll move for another step
and btw special tenks to all dats give ur support behind me
hihihi ;)

No comments:

Post a Comment