Sunday, August 7, 2011

khas untuk encik/cik xda nama yang shout kat shoutmix aku

"ad bran plak ko ckp psl islam kat penang, ko pon x pakai tudung, layak ke wei? hihi"

ayat oleh encik/cik xda nama di shoutmix ini agak memanaskan hati aku ketika membacanya. tapi pabila memikirkan bulan puasa yang mulia dan mungkin kata-katanya itu sebenarnya nak menasihat secara halus hingga tersentap orang yang membacanya aku cool down. ya i'm not wearing hijab. am i not a muslim? nauzubillah, sesungguhnya aku memohon kepadaNya aku tidak terbuang dari agama Islam yang suci ini. mungkin aku SANGAT tak layak nak berbicara mengenai Islam memandangkan dari fizikal aku pon menunjukkan aku bukan muslimah yang sejati. namun hanya Allah yang tahu betapa aku cuba untuk mendekatiNya dari hari ke hari. apa pon aku terima dengan hati yang terbuka. terima kasih encik/cik xda nama. ayat sentap ko akan aku ingat sampai bila-bila. tolonglah berdoa kepada Allah supaya aku cepat berubah menjadi mungkin seperti ko seorang Islam sejati. kita sesama Islam kan? harap-harap ko tak keberatan untuk mendoakan aku :)

p/s : untuk encik/cik xda nama, terima kasih sudi melawat blog aku ni, rajin-rajin lawat la lagi :)

No comments:

Post a Comment