Friday, December 3, 2010

mimpi lagi!

suara tangisan bayi kadang kadang menyeronokkan tapi kadang kadang membingitkan,,nanges cepat dipujuk okay la kan,,tapi kalo lagi dipujuk lagi nanges,,haish mengeluh panjang jadinya,,

al kisah mimpi lagi kali ni berkait rapat dengan bayi,,kalo dulu aku mimpi pasal aku LAHIRKAN bayi,,dengan terasa peritnya macam real sampai terketar ketar aku bangun,,kali ni aku mimpi aku pregnant plak,,terlampau nak ada baby sendiri ke kekdahnya ? penat aku berpikir,,hoho

mimpi terbaru ni,,trus start dgn aku pregnant,,tanpa aku tao siapakah husband aku and bila aku kawen,,ish3,,

dalam mimpi,,

doc : puan dijangka bersalin bulan 8 nanti

aku : ouhh yeke doc ? ishh seram lak jadinya,,hihi,,medical check up cmne doc ?

doc : sebulan skali puan dtg wat check up ye,,so boley pastikan baby okay ke tak

aku : (sambil tersenyum) terima kasih doc,,

bulan 8 menjelma,,

aku : bila baby ni nak kua ni,,da lebey due date ni (kerisauan mula menggunung setinggi gunung everest)

tiba tiba aku menjerit kuat (dalam mimpi la),,then terjaga dari tdo,,haiyaa mimpi plek plek lagi rupanya =.=

p/s : tertanya tanya plak baby aku tu laki ke ppuan,,haha!

No comments:

Post a Comment