Wednesday, November 10, 2010

kan da cakap MEROKOK membahayakan~!

B1 : mat,,ada rokok ? (sambil menjuihkan bibir seksinya)

B2 : aiyoo,,tak dak ler,,p mintak sama dia (sambil tunding jari kat member sebelah)

B1 : oi mai rokok sebatang

B3 : nah (sambil kuarkan sekotak full rokok),,mat mau amek ni amek laa,,my treat

B2 : (hati berbicara - huishh selama ni kedekut tiba tiba arini bagi lak),,ni aku amek sebatang

tiba tiba dtg sorg ppuan yg boley tahan cun menghampiri budak 3 org ni

G : em buat apa ni dik ?

B1 : lepak lepak je kak,,sambil sedut sedut rokok

G : oo,,rokok apa korang layan ?

B3 : dunhill kak,,eh akak ni smoking gak ke ?

G : (tersenyum) kad pengenalan ada dik ? akak nak tgk boley ?

mereka mengangguk2 tanda ada,,lalu diberi pada akak tersebut,,akak itu mengeluarkan sebuah buku yakni buku surat saman lalu menulis nama dan nombor kad pengenalan ketiga tiga org tersebut atas kesalahan merokok di tempat awam,,apa lagi bertepuk dahi lah masing masing,,

moral of the story,,merokok bukan saja membahayakan kesihatan,,tp jugak membahayakan duet anda,,sekian~



p/s : asap rokok busuk,,yucksssss +__+

1 comment:

  1. familiar la cite ni ica..mcm pnh dgr..tp ktne erk..

    ReplyDelete