Thursday, October 28, 2010

betul ke tak perlu kenangkan yang dah lepas ?

demam final exam bermula. 28/10/2010 the killest paper memulakan final aku sem ni. iaitu bersamaan dengan my besties punya bufday, monalizza. HAPPY BUFDAY TO U MOMONTEL!

final blom abes, so tak bley nak cita banyak banyak pasal final sebab perjalanannya maseh panjang. kita patah balek ke masa midsem aritu. sesungguhnya keputusan untuk semua subjek macam SUCK. sebab, salah aku la malas sangat. padan muka. dan bila da dapat tao keputusan midsem, baru la realize yang carry marks dari situ agak banyak. fine, memang perlu pulun la final ni. tapi nampak gaya sama ja macam midsem aritu. adoi. apa yang aku harap pointer maintain plus tak kena repeat paper. siyes tak mau! macam malapetaka kalo kena repeat. huhu. kawan kawan aku bley wat but why aku tak bley ? bukannya langsung tak study,huhu. mungkin ada beberapa perkara yang aku wat tak betul caranya. mungkin ujian ALLAH. bukan salu kita kat atas kan ? macam mana sekalipun aku redha walaupun hati pedih sebab result teruk. kalo bley memang tak mau ingat da midsem punya tapi sebab midsem pon akan effect last result aku so mestilah selalu ingat dia walaupun orang cakap jangan dikenang benda da lepas. for all subjects, plez dont kill me =(



GUDLUCK UTK DIRI SENDIRI DAN KAWAN KAWAN SEMUA.



p/s : rasa nak hentak hentak kepala kuarkan semua yang da study semalam. nak masuk yang baru plak untuk esok. heh!

1 comment: