Sunday, September 19, 2010

sabarlah wahai teman..

salam lebaran buat semua :)
blom terlambat kot nak wish kan..hee
minta maaf hingga ke hati juga ;)
lebaran atau hari raya selalunya meriah..
tapi tak semua mampu merasai kemeriahan itu..
macam seorang hamba ALLAH ni..
walaupun dia nampak sgt happy..
tapi rupanya dia ditimpa masalah besar..
aku kesiankan dia..
aku tak mampu utk berbuat apa apa..
hanya mampu memberi nasihat sebagai seorang teman yang menyayanginya..
maaf temanku..
aku tak dapat sentiasa menemanimu di kala kesedihan itu melanda..
tapi aku tau..
kamu dapat mengawal kesedihan itu..
aku sentiasa doakan kesejahteraan terhadap kamu dan keluarga..
jgn terlalu bersedih..
jgn terlalu kecewa..
kerana semua itu memakan diri..
gembira lah selagi boleh..
walaupun hakikatnya kegembiraan itu hanya pura pura..
tetapi cara itu mampu mengubat hati yang luka..
aku sayang kamu temanku !

p/s : doakan lah sebaeknya utk teman aku..tenkss :)

No comments:

Post a Comment