Wednesday, September 22, 2010

OFFICIALLY 20 ;))

HAPPY HAPPY BUFDAY NUR FARLIESA !

ehehe ~
aku da cukup umo secara rasminya pada 20 September 2010 yang lalu,,i am 20,,no more teen,,DOWN ! haha,,terima kaseh kepada yang wish,,tak kira lah by calling,messenging or facebooking,,i really appreaciate dat,,i'll keep all dat in my deepest heart,,cewahh,,ahaha ~

terima kaseh juga kepada maxis dan celcom yang tak lupa wish kepadaku,,HAHA ! dan terima kaseh sekali lagi sbb bagi aku call free as gift walaupun tak berguna,,heee :))

kepada my parent,,tenkiu sbb bagi hadiah lappy baru,,walaupun sebenanya bukan berniat nak bg,,kan3 ? haha,,salah lappy lama laa,,sapa suro rosak,,hihihi,,tenks jugak sbb jaga anakmu yang kurang manja ni smpai da 20 taun besarnya,,love both of u,,heee :D

kepada my dearest fren foreva,,KAK CHOKI,,tenkss bagi bear lagi taun ni,,aku akan make sure choco makin gemuk bila dia dok dgn aku keyh ? ehehe ~ love u forever my lesbo,,opssss :))))


dia lesbo saya xD




tenkss juga pada yg laen laen sbb bagi gift okay,,tak bley nak nyatakan nama sbb nanti kena gosip,,WAHAHA~!!

actually tyme bufday apa yang paling best bila dapat wish,,terasa diri ini diingati,,ouhhh aku sedikit tacing bila sorg kawan aku ni tak wishh,,cettt lupa aku yaa ? padahal raya aritu baru lepak sama,,aku tuntut taun depan punya wish tao,,HAHA!

ouhh mama,,tenkss again sbb memahami anakmu ni,,tak sangka lak tetiba mama bley jadi sporting bila kita berbicara isu isu tettt,,dulu bukan maen membebel,,haha,,bak kata mama "kakak kan da besar" hihihi,,mmg dari dulu pon besar ma,,mana penah jd kurus macam ayong,angah,kakcik,,eheheh ~

walaupun bukan belasan taun lagi,,maseh ada yang cakap aku macam 18 taun,,haha,,hadiah gak ni,,as pujian,,terima kaseh daun keladi,,hihihi,,umo tu angka je,,yang penting jiwa muda,,weeeeee ~

walaupun bufday tanpa kek,,tapi aku sgt gembira dengan ucapan ucapan yang melimpah ruah,,ramai plak yang nak jd last wisher,,haha tenkss a lot to all :D

p/s : 20 je pon,,maseh muda bergetah,,muahaha~!!



anak angkat bersama my lesbo,,CHOCO ;)

3 comments:

  1. hoi! diana rafa! ko dah tue! dh xde teen tu dh kira PULUH ok. jd sile pham. JALAN2

    ReplyDelete
  2. ares : bluekk~!! budak budak sila diammmmmmm,,wahahaha,,alah 20 je pon,,kecoh aa,,ngee ~

    kak choki : baek my lesbo,,wahaha :))

    ReplyDelete