Saturday, August 21, 2010

kaseh sayangku beribu tapi cintaku limited .

"sukarnya berbicara tentang hati". sebab utama ? hati tak boleh berkata kata. aku kesiankan sorang gurl ni. dia kawan kepada sahabat aku. aku tak kenal pon. tapi bila sahabat aku bercerita tentang kesah cinta gurl ni,pergh kesian beb. kesahnya macam ni, gurl ni ada sorang kawan lelaki yang baek sangat dengan dia. then bila da terlampau baek ofkos la bibit bibit cinta dan sayang ni timbul. perempuan kan,pantang baek dengan someone cepat je nak fall. naseb baek aku tak camtu. hehehe.

berbalek kepada cerita asal, actually boy ni da ada awek sebelum baek ngan gurl ni. so bila da rapat macam tu si gurl ni sanggup 'bermadu' dengan awek si boy ni. isk isk,aku tak sure why dis gurl sanggup amek risiko macam ni padahal dia sendiri ofkos da tao akibat in future. dipendekkan cerita, dis gurl and dis boy terputus di tengah jalan akibat si boy da terkantoi dengan awek dia. bila ditelitikan balek,boleh tak kalo aku cakap boy ni just maen maen kan dia je ? bukan niat nak judge dia tp macam tu je dia tinggalkan gurl ni. tp tu la salah gurl ni jugak sebab berani mati couple ngan boyfren orang,aduyai ~

dan skang ni ofkos la gurl ni gila gila punya frust. dia asek mengadu kat sahabat aku ni pasal memori memori lampau dia dengan boy tu. ala ala meroyan la kot kan ? huhu. kesian dia. setelah hampir 5 tahun hilang cinta yang dulu then bila datang cinta baru kena pulak boyfren orang. aku sebagai pendengar cerita tak salahkan mana mana pihak sebab bagi aku bertepuk sebelah tangan tak mungkin la berbunyi. macam dorang ni jugak. kalo sorang je feeling tak mungkin la sampai siyes kan ? hmmm ~

apa yang aku harapkan,gurl ni tak la frust lama sangat. kalo ada jodoh tu ada lah. mungkin skang ni baru baru break lagi so memang la frust gila gila kan ? cuma bila kita cintakan someone bersedialah untuk tinggalkan dia andai dia bukan jodoh kita. kalo dia berjodoh dengan kita dia akan kembali pada kita (cewah jiwang le plakss).

untuk boy ni pulak,mungkin dia accept gurl tu sebab kesian or sebab bosan or sebab dia memang suka and sayangkan gurl ni. tp last last dia realise yang cinta dia tak sebanyak kaseh sayang dia. so dia decide untuk pilih salah sorang dari apa yang dia miliki.

untuk diri sendiri pulak,aku harap aku tak terlibat la dalam cinta bersegi segi camni,mau tangkap leleh aku pasni. da tak rock macam skang. hahaha :DD

p/s : CINTA tu x complicated,,tp manusia yang meng'complicated'kan CINTA :D

No comments:

Post a Comment